Friday, March 18, 2011

Mungkinkah berakhir di sini??

hmm..jam lappy aq sef\krg pukol 1.07 am..
mata aq maseh blom ble tutop..
rase mengantok ade, tp x boley nak tido..
padahal sok aq keje pagi...
aq pon x pasti sekarang ni aq ok ke x..
yang aq pasti aq berada dalam keadaan yang sangat sdey n kecewa..
aq tau,aq bnayak wat salah..
aq pon senang naek angin,aq sangat sensitif, x sume owang ble sabar dgn perangai aq nih..
aq tau aq ni cepat marah, cepat merajuk...
tp klw owang say sowi,aq ble maapkan..
kenapa die perlu keluarkan statement yang sangat2 menyakitkan ati aq..
aq terasa sangat2..
aq pon mengambil keputusan untuk menamatkan hub kiteowang yang tlah 6 tahun lamanye..
betol ke tindakan aq ni??
ntah la,aq sendri xtau..
setelah mendengar statement die, aq rase yang aq ni x berguna untuk die..
aq nih hanya menyusahkan die je..
sebab tu aq amik keputusan untuk putuskan hubungan kiteowang ni..
KUATKAH AKU??
aq sendri x dapat nak jawab soalan ni..
sekarang ni yang aq hnay mmpu buat cume menangis, menangis n menangis..
aq takut sangat aq x kuat nak menghadapi sume dugaan ni..
aq sayang die sangat, susah aq nak hidup tanpa die...
tp kalau kehadiran aq dalam hidup die tu cume menyusahkan diri die, aq sedia berundur..
aq akan cube kuatkan semangat aq untuk hidup tanpa die walaupun aq rase dugaan ni berat sangat2..
YA ALLAh, aq harap sangat bantuan dari MU..


sebelum tu, pesanan terakhir untuk awak::
awak,saya mintak maaf banyak2..
terima kaseh diats segala kaseh sayang yang awak bg kat saya..
halalkan segala bnde yang awak bg kat saya sepanjang kite kenal..
terima kaseh jugak dengan setiap great moment yang awak bg pada saya selame ni..
saya mintak maaf klw selame ni saya banyak menyusahkan awak,..
terima kaseh jugak sebab awak sabar sepanjg 6 tahun ni melayan karenah saye..
saye tau saye bnyak wat slah kat awak..skali lagi saya mintak maaf...
saya harap awak akan berjaya dalam setiap bnde yang awak lakukan..
awak kene hepi2 selalu n jaga diri awak baek2..
smoga awak jumpa seseorang yang lebey baek dari saye..
saya akan sentiasa doakan kebahagiaan awak..
saya sayang awak sangat2....

No comments:

Post a Comment