Tuesday, April 12, 2011

Kembali pulih..

Alhamdullillah..
Setelah beberapa minggu dugaan yang aq hadapi..
Sekarang sumenye aq telah dapat harungi..
Semua telah kembali normal seperti sediakala..
Aku bersyukur sangat2 Ya Allah..
Aku berharap lepasn ni aq dapat hidup dengan aman n bahagia untuk sementara waktu..
Aku tau aq x ble lari dari masalah, tp aq mintak dalam masa bape bulan ni aq nak clearkan mind aq..
Aku nak fokus dengan final aq..
sedey jugak dengan result aq hari tu, result paling teruk yang aq pernah dapat sepanjang 3 tahun ni..
Tapi xpe, aq akan angggap tu 1 motivasi untuk aq wat dengan lebih baek..
Aku kene blaja dari sekarang untuk pastikan keputusan on the track..

Pasal kawan aq lak, masalah aq dengan die pon da setel..
Even die ckp die take tyme nak ok balik dengan aq, xpe aq terima..
Sekurang2nye aq n die tau permasalahan yang sebenar..
Bukannye dengar mulut2 longkang yang xsedar diri tu pastu buat penilaian sendri..
Tu x adil namenya..

Pasal pakwe aq lak, kiteowang da ok balik..
Aku xtau la untuk bape lame, tp aq berharap sangat yang kiteowang x kan gado sebab bnde bodo..
Aku pon nak ucap tq sangat2 jugak kat die dengan pilihan yang aq bgi kat die hari tu..
Aq tau tindakan aq tu agak kejam, tp aq terpakse..
Aq  rase xsalah klw skali skale die plak yg jg ati aq..
Aq nak die tau yg aq pon ade perasaan n ati..
And aq hepi sangat2 dengan pilihan yang die buat tu..
Terima kaseh sangat2 abang..
Aq sangat hargai pengorabanan abang tu..
Aq sangat sayang dengan hubungan kite ni..
Aq akan cube untuk menjga hubungan kite ni..

Aq teringat lak kata2 kawan aq nih..
YOU'VE GOT TO TAKE THE GOOD WITH THE BAD, THE SMILE WITH THE SAD..
LOVE WHAT U'GOT N REMEMBER WHAT U HAD..
ALWAYS FORGIVE BUT NEVER FORGET..
LEARN FROM MISTAKE N NEVER FORGET..

No comments:

Post a Comment