Friday, November 12, 2010

i'm so sory..

luahan ni aq tujukan khas untuk seseorang yang da bnyak sgt aq sakiti hati die..
aq x berani nak ckp sendri dgn die, so aq berharap die dapat bace bende..
tapi sebelum ni aq nak ucap TERIMA KASEH pada kawan baek aq sebab die da membuke pintu ati aq ni untuk menilai diri aq sendiri..
terime kaseh sangat3~~~
awak, saya minta maaf banyak-banyak..
sepanjang kite kenal ni,mmg saya tau saye bnyak wat salah kat awak...
saya pon xtau nape, kadang-kadang saye rase puas bile saye sakitkan ati awak..
pelikkan??ade jugak manusia cam ni...
tapi saya tetap respek kat awak..ape pon yang saye wat kat awak, awak tetap terima saya,awak tetap layan saya dengan baek..thanks sangat2 awak.
mulai sekarang, saye akan cube untuk lebih memahami dan menghargai diri awak..
tapi awak pon kene bantu saye..
saye da hilang kawan baek n saye x nak hilang awak jugak...
last kate dari saye..SAYA MINTA MAAF AWAK...

No comments:

Post a Comment